GOD MORGON

Sådär, då var allt nedpackat förutom skor, dator, kamera, smink och necessär. Haha, låter som att bara hälften ligger i väskan och det kanske stämmer. Har inte med mig så mycket hem denna gång tror jag. Visserligen brukar jag tänka så men jag har nog lika mycket nu som när jag var i Tylösand i fyra dagar.
Schemat från igår gäller fortfarande och jag tänkte att kameran skulle vara framme lite hela dagen. Kan nog inte uppdatera förrän i morgon men då blir det förhoppningsvis bildbomb. Dags att hoppa i duschen så att man kan packa ner resten av sakerna också. Dessutom ska jag skrapa min lilla lott jag fick från jobbet förra veckan, spännande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0