LETAR

Har suttit den senaste timmen och letat lägenheter som en tok på finn.no. Jag har kollat tider för att komma till stan och sen hur jag kan komma till jobbet. Håller på att bli tokig! Vem visste att det var så jäkla svårt att hitta en hyffsad, central och mysig tvåa i Oslo?! Tror kanske att vi antingen får sänka våra krav eller höja vad vi är beredda att ge i hyra. 10 000 kr per månad känns jäkla saftigt på två personer men det är väl så det får bli.
Hittade en lägenhet på 60 kvm, nyrenoverat kök och kände att detta ser bra ut. Sen kommer jag till bilderna med sovrum och vardagsrum. Ett vardagsrum i knallgult och ett sovrum i tuggummirosa känns inte helt ok. Frågade Eric om han kunde stå ut med det men blank nej hos honom. Haha, konstigt!
Något positivt med denna letarkväll är i alla fall att jag haft underbar musik att lyssna på hela kvällen. Robyns Body Talk pt 2 och Oscar Linnros Vilja Bli. Det är musik för mina öron det. Nu nynnar jag mig hela vägen till sängen. Vi ses i morgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0