NU BLEV DET KVÄLLEN

Känns som att jag inte gjort annat än att vara på jobbet idag. Var ju först på frukostmötet, åkte hem, åkte tillbaka för att jobba 11-19. När jag skulle in på kassakontoret för att räkna kassan och gå hem lite innan sju visade det sig att de har rast på kassakontoret mellan 18.45-19.30 så jag fick så fint stanna kvar en halvtimme extra. Lätt längsta halvtimmen denna vecka!

Sen fick jag komma hem och titta på So you think you can dance, lycka! Hur kan man inte gilla detta, kolla in.


Härligt! Skickat ett extra grattis till lillebror som har fått jobb (pappa har skvallrat)! Det ska vi fira ordentligt när jag kommer hem vecka 33. Så förbered dig på det! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0