ÖNSKELISTA

Snart är det födelsedag och för en gångs skull vet jag faktiskt något jag önskar mig. Och nej, det är inte hyran även om det kunde behövas. Haha.
Det som står överst på listan är Lelia Lindholms två senaste kokböcker, A piece of cake och One more slice. Har precis kollat igenom en del av Leila Bakar-klipp på tv4play.se. Blir så sugen på att baka och även om ingen mer än jag själv kan äta upp det vill jag ändå baka. Kanske kan muta till mig lite nya vänner på det viset, haha.
Har också letat efter en sak till som står högt på listan. Nämligen uppläggningsfat i lite den stilen som Leila använder. Det finns en massa fina på Önska i Ljungby från ett märke som heter Mateus. Det finns en del med fjärilar på som inte riktigt är min stil men sedan finns det stora fat med blommönstrade kanter i olika pastellfärger som rosa, gröna, gula osv. En massa olika sådanna skulle jag vilja ha i olika härliga pastellfärger.


Mateus hemsida: http://www.mateus.se/index.php

Härligt att det bara tog 21 år innan jag kommit fram till vad jag önskar mig i födelsedagspresent. ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Inte en dag för tidigt :) Och tänk, du fick både bok och fat som du önskade plus andra fina saker.

Älskar dig!

/Mamma

2010-08-17 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0