PACKA VS SOVA?

Hemma från en rent ut sagt förjävlig dag på jobbet. Kaos, underbemannat och helt jävligt helt enkelt! Men jag har ändå lyckats hålla mitt härliga humör på topp. Haha. Fredagscidern är nere, gäsparna kommer ganska ofta och det normala vore ju att krypa ner och sova men jag har ju faktiskt en väska att packa. Puh, tror dock att jag gör det i morgon. Känns mer lockande att ställa klockan på en halvtimme tidigare även om det lär ta emot.
I alla fall planen för i morgon är såhär; packa, jobba, bli hämtad av Eric, köra till Nordby och köpa Chai åt Zophie (är det fler som vill ha får ni höra av er), köra mot Jönköping för att hämta upp John, ta födelsedagscidern runt Värnamor, åka mot Ljungby, slänga in väskor hemma och tillsist dra ner mot Ljungbys härliga uteliv. Jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0