SKRÄMMANDE

Oj då, det var inte riktigt meningen. Lät nog ganska deprimerad och nästintill självmordsbenägen igår kväll. Det var som sagt inte meningen. Trots allt ligger det väldigt mycket sanning i allt som jag skrev, kanske inte så dramatiskt bara. En kombo av alkohol, trötthet och uppgivenhet så har man mitt lilla inlägg i en ask.

Fick ett riktigt pepp-mail av Elin tidigare och jag tackar dig. Är så glad att du finns! :)

Nu laddar jag om mina batterier, en helkväll med mys och en veckas jobb kvar sen är det födelsedag och hemresa. På tal om födelsedag fick jag en liten present från jobbet igår. En vecka i förväg men glad blev jag. Vi får väl se på lördag om jag vinner något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0