TILLBAKA PÅ JOBBMARKNADEN

Då var det dags att söka jobb igen! Har bara kontrakt på IKEA fram till 31 augusti. Ser dock ljust på det hela eftersom att IKEA under dagen ska lägga ut tre fasta jobb. Pratade med chefen igår om hur det ser ut för fortsatt jobb för lilla mig. Det jag fick höra vad att det ska komma ut tre nya jobb under dagen idag. Att den ena var 100 % på varuutlämningen och de andra två var 60-90 % på Bytt & Retur. Däremot skulle hon vilja ha mig på en delad anställning, alltså både VUF och Bytt & Retur, och sa därför att de kommer anpassa jobben efter dem som blir anställda. Det jag också fick reda på var att jag stod högt på listan över folk de vill ha kvar och att det kommer bli mycket att göra till hösten. Så som sagt, jag ser ljust på det hela.
Har precis varit på frukostmöte om nya katalogen på jobbet. Eftersom det slutade cirka två timmar innan jag faktiskt ska börja jobba var det lika bra att åka hem. Men om 40 minuter måste jag åka tillbaka igen. Så nu ska jag power-nappa en stund tror jag.


(bild från abcnyheter.no)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0