TRÅKVÄDER

Idag jobbar jag stängning. Det betyder att jag inte börjar förrän 15.45 och hade tyckt att en promenad hade varit fint men ikke. Det är givetvis ösregn här idag. Betyder det alltså att jag redan haft min fredagen den 13-otur? Kan ju hoppas det i alla fall.
Regnet betyder i alla fall jag inte har något att skylla på utan måste ta tag i att söka jobbet på IKEA nu. Fyra fasta tjänster för personer som jobbat på IKEA sedan tidigare ligger ute. Så håll era tummar för att jag får en fasttjänst, det hade varit så skönt med flytt och allt runt omkring. Vore trist att behöva sticka nu när man träffat människor man trivs att jobba med plus att jag gillar jobbet i sig. Kanske ska skriva det till dem och inte till er, haha.
Bjussar på en Tøyenparkenbild under tiden. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0