Vart är man på väg?

Har känt den senaste tiden att jag inte får ut något av lilla bloggen, att jag inte ser fram emot att skriva något. Jag vet helt enkelt inte riktigt vad jag vill få fram. Jag tror egentligen att denna frustration kan ligga lite i att jag inte riktigt är nöjd just nu. Precis som inlägg i bloggen är aktiviteter i vardagen inte speciellt många. Har funderat lite på att göra om bloggen och kanske nischa mig åt något. Kanske träning, smink eller mat. På ett sätt lura mig själv att göra grejer för bloggen och då hitta på mer saker.
Fast det är nog inte riktigt grejen. Ett småstadsliv handlar i grund och botten om mig och min strävan att komma länge än Ljungby och Roddys. Det har jag ju faktiskt gjort. Så nu har jag bestämt mig för att börja bära med mig kamera hela tiden. Bor ju faktiskt i Oslo så lite borde jag väl få ihop?!

Har ju faktiskt haft kamera med mig lite den senaste tiden men inte tagit tag i saken att få upp dem i inlägg. Så nu blir det lite bilder som kunde blivit lite småroliga inlägg. ;)


Ett hus kommer lastat i Tylösand!


En arg lapp i trapphuset, tog säkert två veckor innan någon orkade flytta på tvn.


Ibland kan man tro att jag jobbar för Samhall. Att bunta ihop IKEA-pennor på arbetstid borde inte vara tillåtet! Haha.


Gick till jobbet i ordentligt regn i torsdags, det kan inte gjort förkylningen bättre. ;)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh men sarah så söt du är! TACK! Du gjorde min kväll, blev alldeles tårögd här hemma nu! Hoppas du har det kanon och att allt är bra med dig/er :) Stor KRAM

2010-08-01 @ 22:32:47
URL: http://josefineochmeja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0