BAKDAG

Idag ska jag göra del tre av fyra i mitt julbakande. Var ju inte tänkt att det skulle spridas ut så mycket men vad tusan. Kolan brändes ju första dagen, plus att jag inte har några knäckformar ännu. De kommer med Annie idag. Tänkte baka lussebullar idag också eftersom att jag är ledig. Eller så ska julkorten bli klara, vi får se om jag kan hinna med båda. Min kola ska i alla fall doppas i choklad och rocky road ska delas. Största anledningen till att jag drar mig för att göra lussebullar är att jag saknar pappas hushållsassistent! Det kan vara klappönskning, men köp det inte till mig för en hushållsassisten kostar en massa pengar! När pappa och Git var här tittade vi på KitchenAid som är så snygga men också riktigt dyra. Jag får nog nöja mig med degkrokarna ett tag till.


Jag och pappa när vi tog en välförtjänt lunch efter en lång promenad i Oslo


Kommentarer
Postat av: sofie

Hehe jag har försökt att övertala pappa om att jag ska få en köksassistent de senaste ett och ett halvt året så kanske när jag fyller 25 att jag faktiskt får den... så mkt lättare när man bakar!



Kram sofie

2010-12-14 @ 20:30:21
URL: http://kamomillastad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-15 @ 00:30:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0