FYNDIGT!

Såg precis nu att jag fick till det riktigt ordentligt i mitt förra inlägg om luciafirande och stektermometrar. För den som inte förstod det fyndiga så skrev jag "Hett tips" angående min stektermometer som visar över hundra grader och den kokande grytan. Haha, hett eller hur?
Gud så dålig humor hon har tänker ni säkert nu och det är helt sant. Att jag börjar bli lite trött gör det hela inte bättre. Men jag har precis kommit hem från jobbet och är helledig i morgon så det känns trist att gå och sova redan. Men med det där dåliga skämtet får det nog bli sängen. I morgon blir det kanske lussebullar och så ska jag ladda inför torsdag. Då blir det synundersökning och inlämnande av de nya glasögonen. Hoppas bara de sitter bra nu, annars kan ju synundersökning i Norge kvitta!

Vill passa på att tacka för kommentarerna jag får, blir alltid lite extra glad när det jag loggar in och ser att någon skrivit en rad. Enkel att glädja, det får det väl ändå räknas som.


Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0