JULFIN UNDER

Idag har varit en riktigt bra dag, konstigt om inte eftersom att jag varit ledig kan man tycka. Började med att baka lussekatter som för övrigt blev underbart goda! Varvade jäsning med delning av rocky road och avslutade hela kalaset med två sorters knäck. En helt vanlig och en med apelsinsmak. Också detta helt underbart gott (här är vi inte blyga för att berömma oss själva)!
Till kvällen fick vi sedan provsmakare på besök i form av Annie och Lina. Testade även Blossa 10 och vårt betyg blev helt klart godkänt. Till en lussekatt kom smaken av saffran fram, testa det ni som varit skeptiska. Kan vara att vi tyckte det smakade lite extra just på grund av att vi ville känna saffransmaken. Hur som helst god var den.
Sent som attan, klockan var 21.30, drog vi oss mot Stovner Senter där Erika jobbar på underklädesbutiken Change. Hela centret hade extraöppet till klockan 23.00. En massa härliga tilbud hade de också. Jag lyckades få med mig en BH och två par trosor för 200 kronor. Det mina vänner var ett riktigt kap, sparade nog minst 200 kronor om jag räknat rätt.
Som sagt en bra dag som ska avslutas med att krypa ner i en säng som redan är uppvärmd. Det kallar jag lyx!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för att du är ett underbart solsken! ;)

2010-12-17 @ 12:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0