KALAS

Igår var en toppenkväll, herregud vad glamoumyskvällen blev så mycket mer! Underbara Jessica lagade trerätters nobeldagen till ära. Idolfinal lyckades vi också klämma in innan vi helt spontant drog ut på byen. Jag, Lina och Jessica hade en helt toppenbra kväll med Jessicas jobbarkompisar och den slutade lite senare än planerat med tanke på att det var jobb idag.
Lite smått med huvudvärk idag kan jag säga men det var det värt. Efter att vi delat en pizza på jobbet blev allt på topp igen! Nu laddar jag om för "Bäst i test på fest" hos Maria och Stina på jobbet. Så det blir ingen mer dator nu. Istället blir det smink och Mikrofonkåt med September, det kallas uppladdning ska jag säga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0