ORK

Skulle verkligen behöva börja packa nu, alltså verkligen. Har inte packat något, vet knappt vad jag ska ha med med mig och känner att jag kommer vilja packa ner på tok för mycket saker! Hade så mycket hellre suttit i soffan tittat på Melodifestivalens årskrönika och ätit julgodis (kommer troligtvis göra det också, haha).
Är i alla fall riktigt redo för att åka hem i morgon. Alla julklappar är klara och dagen på jobbet gav mig verkligen försmak på hur det kommer vara att vara ledig en hel vecka. Längtar hem som en galning också, det ska bli så skönt!
Fick höra av mamma att hennes julkort från mig kommit fram idag så det kanske kan bli så att de flesta hinner fram innan fredag i alla fall. La på dem i fredags kväll och de kom fram idag, bra jobbat posten! Hoppas skorna går lika bra.
Nu blir det julgotteri, chokladdoppad lakritskola låter inte fel eller hur, så ska jag packa fort, köpa sushi och njuta av sista kvällen i Oslo på en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0