STÄMNING

Har precis sprungt runt hela Carl Berners plass och tillbaka igen efter jakt på julgodisingredienser. Har kommit fram till att detta land ligger efter, de har ingen dumlekola och inga knäckformar. Precis när jag bestämt mig för att skita i dumle och testa rock road med daim istället inser jag att de inte har daim heller! Hur ska jag då kunna göra julgodis? Fy tusan! Det ska i alla fall bli rocky road a la Norge och chokladdoppad lakritskola. Knäcken får jag ta när jag hittat formar. Dags att sätta igång!


Kommentarer
Postat av: anna

Du glömmer väl inte att vi vill ha chokladdoppade lakritskolor hemma till jul!?

2010-12-12 @ 19:31:01
Postat av: Maria

Hittar du knäckformar så säg var!

Vi är också på jakt ;)

2010-12-12 @ 21:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0