30 spänn för bussen!

Jag vet att jag är en tidsoptimist av stora mått (tro det eller ej det har blivit mycket bättre sedan jag flyttade hit) men jag är ingenting mot Norges befolkning! De är ju nästan sena till allt känns det som, inte alla givetvis men många. Stod och väntade på bussen inne i byn och ca 10 minuter för sent kom den. Inte så farligt eftersom att jag inte hade någon tid att passa men lite smått irriterande ändå. Läste i tidningen VG för ett tag sedan att runt 50% av alla tåg i Norge är försenade om det inte var fler, kommer inte riktigt ihåg.

I vanliga fall hade jag inte brytt mig om bussen utan gått hem men är helt slut i kroppen efter ett träningspass som heter duga! 30 minuter BodyAttack och 30 minuter BodyBalance. Har aldrig testat BodyAttack tidigare men fy fan det var bland det jobbigaste jag gjort. Passet är vanligtvis en timme men det det tempot så passar 30 minuter mig ganska bra. Har aldrig förstått utrycket att man har blodsmak efter träning men det gör jag nu, kände bokstavligen talat blodsmak i munnen efter de första 20 minuterna med BodyAttack! Men jobbar jag inte nästa torsdag så ska jag baske mig dit igen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0