Åter igen en glad prick!

Ibland bara löser sig allt på bästa sätt men jag ska inte säga att jag inte hade ont i magen igår när vi skulle be om ledigt för andra gången. Man vill ju inte bråka med nya chefen det första man gör direkt men hade det behövts hade jag nog kunnat få fram lite krokodiltårar. De låg inte så väldigt långt borta när chefen inledde med att säga att det verkligen inte går. När han väl gick med på det släppte nog en massa spänningar för jag var helt seg resten av dagen igår.

Men nu kan vi i alla fall glädjas över en massa härliga saker. Det blir Stockholm på fredag, om inte snön strular till det för SJ (peppar, peppar), och skriva papper för nya lägenheten på tisdag. Sedan är det inte långt kvar till flytt och då förväntar vi oss besök från en massa håll!! :D


Kommentarer
Postat av: elin

Hej!

vad ska du göra idag :)?

2010-02-25 @ 01:15:05
URL: http://ashopaholicslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0