Då ska man jobba förJobZone

Har varit i Ski nu på förmiddagen och skrivit på papper för JobZone, börjar på måndag och ser fram emot det riktigt mycket. Fick även kläder och skor. Skorna är visserligen storlek 39 vilket är två storlekar för stort så de får jag byta mot rätt storlek i veckan. Men som sagt känns det jättebra och alltid när jag är i Ski känns det som att jag firar något och vill lyxa till det lite. Idag blev det kaffe och en urgod men mäktig chokladkaka som jag i lugn och ro mumsade i mig medan jag läste ett nummer av svenska Veckans Nu. Är det inte vardagslyx?
Fick också en underbar släng av vårkänslor så det följde visst med en bukett tulpaner hem också. Än så länge står de med plasten på och i morgon ska jag dra ut Eric på förmiddgaspromenad och stjäla ris (alltså pinnar) som ska få stå med dem i vasen. Det finns allt lite vår här uppe också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0