Fröken-galenpanna-chaufför

Så idag hade jag tänkt skriva ett fyndigt inlägg om hur jag och Anton virrade runt i Oslo och försökte leta lägenhet efter gps och då hade fel lägenhetsadress. Eller om hur jag klarade teoriprovet till trucken med bara ett fel, är det något jag kan så är det i alla fall att plugga!
Men det blir inget fyndigt inlägg, jag är allt för trött! Men hur som helst så kan jag berätta om lägenheten. Den låg hur centralt som helst, tre minuter att gå till bussterminalen på ett område som heter Grönland. Riktigt fin trea i en lägenhet på andra våningen, byggd för ett år sedan ungefär med hiss och garage i källaren. Enda minuset var att det bara fanns en garderob i det sovrum som kunde bli mitt och Erics, vi som har mest kläder! Klagade lite men Eric svarade bara lugnt 'men älskling, kan vi inte bara köpa en billig garderob till på ikea då och sätta in där då?' precis så lugnt och självklart som bara han kan. Så det blir kanske en garderob till för oss.

Fixade också truckkortet galant måste jag säga för att skryta lite. Så galant att jag bara hade ett fel på något som hade med batteriet att göra och så intresserad som jag är för motorer annars så tycker jag att det var ganska bra och ger mig själv en klapp på axeln. :)

Klicka här om ni vill se lägenheten förresten, den är möblerad men det syns inte på alla bilder.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är en kanonfin lgh. Hoppas ni inte behöver trängas i den.

Tobbe

2010-02-12 @ 11:57:24
Postat av: David

Jättefint ställe, kanske man måste komma och hälsa på nu då... damnit:P

2010-02-12 @ 13:09:33
URL: http://daaveman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0