Här kommer det *trummvirvel*

Vi ska flytta! Åh, det ska bli så jäkla skönt. Vi har bestämt oss för att flytta från lilla Vestby till storstaden Oslo. därför blir det att leta lägenhet igen. Det har gått undan detta ska ni veta. Killarna fick reda på i fredags att de ska börja jobba i något som heter Langhus istället. Då bestämdes det även att jag och Anton ska ta truckkort det leder förhoppningsvis till att jag också kan få jobb på samma lager. I fredags kväll sökte vi lägenheter på internet och satt hemma i soffan och utvärderade. Vi har hittat en hel del guldkorn och för att visa framfötterna ringde vi och var sedan på visning på en lägenhet, bara sådär! Haha, som jag sa så går det undan. Nu har vi skickat intressemail på tio lägenheter till och förhoppningsvis så kan vi åka och titta på dem i helgen.
Så i morgon är en stor dag här. Då ska vi på första kursdagen för truckkortet, få reda på om vi är aktuella för lägenheten vi tittade på igår och så får jag reda på om jag får jobb på Coop med grabbarna. Börjar bli lite nervös inför denna stora morgondag! Håll tummarna för oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0