Man kanske skulle skaffa truckkort?

Nu ser det ut som om det kan vända lite här. Har precis pratat med JobZone och det kanske blir truckutbildning för mig och Anton till veckan. Åh, vad jag hoppas på detta. Med truckkort hade det funnits en hel del jobb att söka som just nu inte är tillgängliga för mig. Kanske har JobZone något att erbjuda mig och inte bara killarna efter det med tanke på att jag skulle fått jobb där om jag inte varit så dum i december. Jag kan dela med mig av goda nyheter också ser ni och inte bara klaga hela tiden. Så håll nu tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: anna

Tänk att få ha detta på sitt körkort! Håller tummarna för att du får ett truckkort!!

Kram M

2010-02-06 @ 15:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0