Mot storstaden

Av alla de stora sakerna vi skulle få reda på idag har jag inte fått reda på något. Haha, det enda jag vet helt säkert är att vi ska till Oslo om en timme. Gällande lägenheten har vi fått besked att de ska ta beslut idag och om de inte säljer lägenheten skulle de höra av sig. Har också fått svar av några lägenhetsägare till både positivt och negativt. Har en som vi verkligen gillar som jag ska ringa idag, håll tummarna.
Angående jobbet på Coop så räknar jag med att jag inte fått det eftersom att jag inte hört något. Men jag skulle ljuga om jag skrev att jag inte hoppas...

Nu blir det att göra sig i ordning för storstaden, bre några mackor och sen bär det av. Vi ses ikväll! :)


Kommentarer
Postat av: anna

Hallo där. Hur var det i Oslo? Var det fina lägenheter. Kram M

2010-02-08 @ 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0