Rester av rödvin


Såhär härligt har vi det här hos oss för tillfället. Solen lyser konstant på vår altan och det är helt underbart att sitta där ute i solen, inte ens lite kallt. Den friska luften behövs absolut idag efter gårdagens personalfest hos chefen Cecilie på Spenst. Det var nära att jag struntade i att gå men det ångrar jag inte att jag gjorde. Hade riktigt roligt, massa god plockmat och mycket vin. Skulle egentligen kört hem med så blev det inte som ni säkert förstår.
Det blev lite för mycket vin som inte försvann alls när jag gick hem så lite dålig var jag i natt. Men det gör att jag mår desto bättre idag. Det står dock vinglas med vin i på soffbordet som vi skulle dricka när jag kom hem och doften är jag lite känslig för just nu. Men som sagt väldigt rolig kväll!

Senare idag kommer det lite nyheter härifrån men innan jag berättar det här ska alla hemma få veta av oss. Inte mer än rätt att de får reda på det av oss personligen istället för att läsa det här. Så om de hade kunnat komma in på Skype någon gång hade det varit bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0