Säkerhet och åter säkerhet!

Precis hemkommen från Oslo och trött i huvudet av allt prat om säkerhet. Att det skulle ta sådan tid att komma dit trodde jag inte och knappt var det att vi hittade heller. Men första dagen avklarad av kursen. Bara teori idag med tillhörande prov. Både jag och Anton hade 33/35 p. Det tyckte vi var väldigt bra.
Med jobbet gick det som jag trott, inget jobb för mig på Coop som det ser ut nu. Även killarna fick lite problem, det hade nog lovats lite mer än vad som kunde hållas tror jag. Två av dem kommer jobba samma skift medan den tredje jobbar det andra skiftet. Alltså två mellan kl. 6-14 och en mellan kl. 14-22 och tvärt om veckan efter. Lite otur men sån är det nåen ganger. För mig kanske det gick att få jobb på plockavdelningen men det var inte alls säkert. Vi får väl se...
Lägenheter har vi i alla fall hört av några idag, än så länge inte från favoriten men en del andra. Så det blir att följa upp i morgon och boka visningar till lördag. Det ska bli spännande och en ljusglimt i detta för nuvarande jobbmörker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0