Skavlan, vilket program!

Haha, jag sitter som vanligt och tittar på Skavlan. Vilket underbart program! Sådan blandning, har precis sett hur Josef Fares pappa försöker få sonen att hitta en fru och nu en galen norska som pratar om jämställdhet. Spännande!
Och nu körde det precis förbi en polisbil utanför vår ytterdörr och om ni varit här, sett bilder eller fått beskrivning på hur vi bor förstår ni hur konstigt det är. Vi bor längst ut på gatan och för att komma hit parkerar man bilen på den gemensamma parkeringen och gå en bit. Dudududududu... Spännande.
Nu ska jag njuta av fredagskvällen och ta mig en muffin. Har varierat de underbara chocolate chip muffinsen och la i kakao också. Mumma!




Kommentarer
Postat av: Frida

Yeah! Jag kollade med Skavlan! Eller ja, lite iaf, Let´s Dance går ju samtidigt och jag har nog blivit lite av en Let´s dance-tönt :S haha! Skavlan är otrolig, hans intervjuer är verkligen något utöver det vanliga!

Och kakao i muffinsen låter som en bra idé, ska jag nog ge mig på!! Ikväll är det Melodifestivalen! Jag typ längtar! Vet inte vad som tagit åt mig riktigt :S haha! Jaja, bara att acceptera! Mellan Svensson-tvn är det plugg vill jag lova.. Jisses!! Men det skaaaa gå! Lycka till med Truckkortet!!

2010-02-06 @ 08:21:37
Postat av: anna

Hej gumman! Satt hos mormor och Alvar och kollade på Skavlan, helt underbart program. Hon med jämdställdheten tog lite stor plats, men visst var det härligt och både se och höra henne.

Kram mamma

2010-02-06 @ 15:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0