Sökord; Oslo, minst 2 soverom, Møblert

Det känns som att det enda jag gör nu för tiden är att hänga på finn.no. Vill så gärna flytta! Innan har det inte stört mig så mycket att vi bott i en håla. Det hade nog inte stört mig nu heller om vi haft jobb upp över öronen men vi har ju knappt så att vi kan doppa tårna, om ni förstår vad jag menar.
Men nu har jag förmiddagarna denna veckan och söka jobb och nya lägenheter. Skrev precis till Frida på Facebooks chatt att det är så skönt att söka jobb i Oslo och veta att vi kommer bo där, för det kommer vi!! Som ni förstår så ska jag nu återvända till nav.no och finn.no för att jobbsöka, det känns faktiskt inte ens så tungt. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0