Vårkänslor i februarisnön

Insåg igår när vi pratade med Yvonne och Tobbe på Skype att det säkert inte skulle vara så lätt att få med Eric på morgonpromenad och plocka björkris så jag kom på en plan B, fjäska! Så det blev scones till frukost och Eric fick sovmorgon och komma upp till ett färdigdukat frukostbord med scones, kaffe och en massa marmelader. Tror ni det funkade? Nej, det gjorde det inte heller! Haha, så jag hoppade ut i snön utanför ytterdörren och hittade mitt ris. Fick snö upp till knäna men det var det värt för nu har vi en vårbukett med tulpaner och ris. Så mysigt.

Nu ska det snart bära av till Nordby för lite shopping. Mest i mataffären men det ska också bli sushi till lunch. Till och med Jonathan var sugen på det så nu behöver jag inte äta själv medan de andra äter på Max våningen under. Japp, så envis är jag och så sociala är vi. Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0