YES!

Skrev precis ett inlägg om hur jag skulle söka jobb och att det inte var så jobbigt, och det var det inte heller. Hann söka 3 jobb. Men jobbet som jag var aktuell för innan helgen och skulle ta truckkortet för, och sen inte var aktuell för, och sen var det kanske aktuellt med plockjobb för tjejer med truckkort söktes pga. mångfalden och all den dritten har löst dig nu! Jag har fått jobb!! Nu ska jag jobba på Coop som det var sagt från början. Samma skift som Eric och Jonathan bara det att jag får börja en vecka tidigare. Så på torsdag ska jag ha ett truckkort i handen och på måndag börjar jag på mitt nya jobb. Det blir ingen välplanerad OS-ledighet för mig men det skiter jag i, FÖR JAG HAR FÅTT ETT HELTIDSJOBB!

Tror nog att min lycka sken igenom i detta inlägg. Om inte kan ni tänka er hur jag hoppade ur soffan och nu har dansat runt i vardagsrummet som en tok, utan musik ska tilläggas! Hoppas innerligt att er dag är lika bra som min!


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! va skönt det måste va! hoppas ni hittar lägenhet i oslo nu och att ni kommer trivas :) puss

2010-02-09 @ 14:02:33
URL: http://serikson.blogg.se/
Postat av: anna

STOR GRATTISKRAMAR till dig! O vad mamma är stolt över sin dotter. Nu får vi bara hoppas att ni kan få samma skift alla fyra och att ni hittar en bra lägenhet. GRATTIS!!!!

2010-02-09 @ 18:30:53
Postat av: tobbe

Grattis till dig från Yvonne och mig. Jag håller med Anna, hoppas ni får samma skift alla fyra.

2010-02-10 @ 12:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0