En hel vecka!


Detta är utsikten från vårt vardagsrums- och köksfönster just nu, en del har tur eller hur?

Har varit riktigt duktig idag tycker jag. Har bl.a. sökt fyra jobb till, uppdaterat bloggen tre gånger och fått svar på en ansökan från i förrgår och ska därmed på gruppintervju på onsdag nästa vecka. Hittade ett jobb mitt inne i Oslo på Cubus. De ska bygga nytt och behövde en massa folk, bl.a. tre butikssäljare. Känner att det hade passat mig perfekt, så håll tummarna fram till den 25:e för då ska intervjuerna börja. Har jag inte hört något då så är det kört. ;)

Nu ska jag iväg och jobba på Spenst i min nya stora tröja jag fick igår. Det ska vara en large men ser mer ut som en x-small. Ha en fin eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0