Ett rätt!

Även om jag råkade somna en timme i soffan i eftermiddags när jag egentligen skulle tränat är jag sjukligt trött! Vet inte om det kan bero på att jag har jobbat åtta dagar av min 14-dagars arbetsvecka. Det började med att Grata Personal ringde och frågade om jag kunde jobba på ASKO i fem dagar. Samtidigt hade jag jobb på Spenst inplanerat fyra dagar för mig blir det sammanlagt nio dagar men sen har det kommit till några. Hela helgen gick jag runt och tänkte att åh vad jag längtar till onsdag och torsdag. Då skulle jag vara ledig och sova igen, träna, gå ut och gå och givetvis slappa som man brukar göra på helgerna. Men så tog jag på mig att jobba onsdag och torsdag på ASKO plus att jag ska ta extrapass på Spenst fredag-söndag.
Ju mer jag tänker på det desto tröttare blir jag men istället för att längta till måndag när jag ska vara ledig nästa gång längtar jag till 26-28 februari för då ska jag och Eric till Stockholm och då vet jag att jag är ledig! Sist jag var i Stockholm var en stor succé, en helweekend med Lena, Elin och Äcka kan inte bli annat än bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0