Förstör inte min utsikt!

Sitter i soffan med datorn i knäet och surfar runt på jobbsidor när jag hör en massa ljud från övervåningen. Det skrapar på något vis och två personer pratar högljudt. Tittar ut genom fönstret och ser hur min fina, släta, vita, snötäckta gräsmatta inte alls är fin och slät längre. Då håller de på att skotta undan snön från balkongen över oss. Och de slänger allt på vår fina, släta utsikt! Inte nog med det, dessa grannar gör annat också. Minst en gång om dagen så känner man hur det luktar cigarettrök i vår lägenhet och jag kan garantera att det inte är någon av oss fyra som röker inne, eller ute för den delen! Nej, då står grannarna någonstans nära vår ventilation så att vi får in det med ventilationsluften. Och så fimpar de på snön utanför vår ytterdörr när de står på balkongen på andra sidan. Lämna min snö ifred! Det är inte ok!


Haha, visst ska de få ta bort snön från sin balkong. Det lär ju inte vara bra att det ligger mer än 50 cm snö på balkongen. Jag får väl helt enkelt titta längre bort. Lite kul kan jag ha åt det för det verkar sitta ganska hårt. De har nämligen skottat i snart 40 min och balkongen är inte större än 10 kvm. ;)

Tror att stickningsmönster kunde vara bra, blev lite sugen på det direkt mamma. Hittar du något som du tror passar mig får du gärna skicka upp lite grejer. Tack, du är bäst!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman. Jag skall kolla direkt. Ps, du är också bäst. Kram

2010-01-11 @ 19:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0