Hope For Haiti Now

Har precis som många andra suttit klistrad framför SVT med en blandning av alla möjliga känslor. Jag tror inte att jag riktigt kan förstå hur illa det är genom att sitta här på andra sidan jorden och titta på bilder och filmklipp på tv. Under denna blandning av musik, berättelser och bilder fick jag en enorm saknad av min egen familj. De är trots allt bara 50 mil bort och jag vet att de har det bra men hemlängtan kom över mig starkt. Så nu när jag har tillfälle vill jag tacka min familj och personer runt om mig för det fantastiska liv jag har och kommer ha för vad som än kan hända i framtiden vet jag att jag alltid något att komma hem till. Det är jag för evigt tacksam för!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0