I see you

Vilken film! Hemkommen efter att ha sett Avatar på bio i Ski. Såg den i 3D med otroligt coola brillor på. Det går inte riktigt att beskriva och jag trodde inte att en film skulle kunna framkalla så mycket på tre timmar. Huvudet gick verkligen som i en karusell. Katastrofer, sorg och vacker natur blandades i en salig röra. En riktigt bra salig röra. Om jag ska beskriva filmen med ett ord skulle det vara vacker, riktigt vacker.

På tal om andra vackra saker så har jag fått upp fler kort på de som jag tycker allra bäst om. Nu fattas det inte många, eller?. Skulle vara ett kort på pappa och ett gruppkort där Frida är med. Men jag vet inte riktigt om det räcker. Jag hade nog kunnat fylla hela lägenheten med kort på de som ligger närmast hjärtat.

I morgon blir det vikariejobb och upp tidigt. Måste åka senast halv sju eftersom att jag har en känsla av att jag kommer ha lite problem med att hitta och mest av allt en känsla av att vilja ge upp och lägga mig under det trygga täcket i lägenheten. Här vet jag i alla fall var köket ligger till skillnad från på ASKO. Så sov gott där ute, jag kommer drömma om vackra världar i natt.




Kommentarer
Postat av: A Z R A !

sV: hehe okej :D

jag lägger till mig efter skolan måste käka nu

kram

2010-01-18 @ 06:35:58
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0