Jobb, jobb, jobb. Söka, söka, söka, jobb, jobb, jobb!

Det har väl varit min dag hittills, det är jobbsök och Paradise Hotel. En promenad hade varit skönt som tusan men det är 12 minus ute (sviiinkallt!) och jag är lite lat. Det blir att jag nöjer mig med att njuta av det fina vädret inomhus genom att titta ut.
Har i alla fall sökt fyra jobb och det är t.ex. butiksmedarbetare och kantineassistent. Vet inte riktigt vad det sista innebär men något med mat och servering är det och det kan jag ju. Har några jobb kvar att söka och i morgon förmiddag ska jag ringa runt till dagis runt om i Vestby. Hittade en annons om dagisvikarier där man skulle kontakta dagisen direkt och eftersom att det finns två dagis i området där jag bor vore det bra.
Nej, nu är det dags för parcermoni i Paradise, snart ska jag nog gå med i en facebook-grupp. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0