Minusgrader-i-drag-iskall!

Potatisgratäng i ugnen, ett glas rödvin på bordet och jag har tagit min plats i soffan. Har börjat tina lite nu. Mna bli nämligen ganska kall av att stå innanför skjutdörrar i en mataffär en fredageftermiddag när det är minst -6 grader utomhus. Den som inte tycker det är så konstigt räcker upp en hand! ;)
Inga nya medlemmar fick vi i alla fall, 3 timmar i kyla till ingen nytta. Men mig gör det inte så mycket, jag fick ju lön av det.

Ikväll är det middag med potatisgratäng och en köttabit som står på schemat. Efter det har jag bokat vår (Erics) kära tv för en helkväll med SVT, På Spåret och Skavlan står på den tablån. Nu ska det skypas med starvägen så nu blir det brått iväg.
Ha en mysig fredag, för det ska jag ha!



Det var visst inte starvägen utan Växjö som var på skype, bara så ni vet. ;)

Kommentarer
Postat av: Skrivarbloggen

Gillar du att skriva? Besök gärna min skrivarblogg! :)

2010-01-16 @ 16:03:22
URL: http://skrivarblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar din design :D

allt bra? =)

kram

btw: ska vi följa varandras blogagr via bloglovin ?0)

2010-01-17 @ 12:36:19
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0