Söndagsmys och minnen

Eftersom att det är söndag idag har jag "DJ-at" fram lite rolig (lugn på norska) musik idag. Bland annat har vi haft favoriter från Winnerbäck, de låtar som inte är allt för sega vill säga. Det är ingen som har klagat ännu så jag byter inte i första taget. Jag blir så glad av hans musik även om en del låtar är ganska dystra men det beror nog på vad man förknippar musiken med. Winnerbäck för mig är bara lycka! Vi har första Winnerbäck-konserten för mig och Frida på Brottet i Halmstad, Lasse som to be anounst på Peace and Love 2007, höstkonsert i Halmstads idrottshall 2007 också det med Frida, minifestivalen på Brottet med pappa sommaren 2008 när det regnade så förbaskat och blixtrade över havet. Det var så jäkla mäktigt! Och senaste gången när han gjorde tre spelningar under Peace and Love 2009.
Det låter som att jag är ett megafan och det kan jag nog inte säga. Men jag går mer än gärna på hans konserter och lyssnar på musiken. Det gör mig glad att tänka tillbaka på alla dessa underbara minnen! Så där fick ni lite info om vad som gör mig glad. :)

Vad gör er glada?


Två väldigt svettiga men glada tjejer som stod nästan längst fram på
Winnerbäck sommaren 2006!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-31 @ 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0