Sveriges Man!

Har alltid tyckt att det är lite konstigt sånt här med Fröken Sverige, Miss Universum osv. Men på något sätt är det lite intressant att titta på eftersom att de som håller på med det verkligen lever i en egen liten bubbla. Satt och surfade runt lite nu när jag satt här och kom av en slump in på Sveriges Man. Det är alltså en manlig motsvarighet till Fröken Sverige. Haha, vilken normalt funtad kille vill tälva i en sådan tävling?
Det stod så roligt under rubriken om sveriges man där de skulle beskriva hur det gick till att bli utvald: "En kunnig jury väljer de 20 killarna, som presenteras i semifinalen ombord på ett av Viking Lines fartyg.". Hur blir man kunnig som jurymedlem i en Sveriges Man-tävling? Det stod också att den som vinner kommer vidare och skickas utomlands till Miss Universum-motsvarigheten Manhunt International! Wow!
Sorry, till er som inte håller med mig men jag kan säga att jag inte ska åka med Viking Line när det är final av detta. Lycka till för er som är med dock! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0