Ny vän?

Passade på att kolla mailen såhär innan läggdags och där fanns det något väldigt intressant. Det händer ganska ofta att det dimper ner spam, reklam eller oförklarliga tävlingar men detta var nog bland det roligaste som kommit. Läs och le!

HEJ
Mitt namn är Cara,
Jag intresserad av dig, jag vill också gärna veta er mer, och jag vill att ni skicka ett mail till min e-postadress så att jag kan ge er min bild för att du ska veta vem jag är här är min e-postadress ([email protected]) Jag tror att vi kan gå härifrån! Jag väntar på ditt mail till min e-postadress ovan. Cara
(Kom ihåg avståndet eller färg en ålder spelar ingen roll, men frågor som älskar mycket i livet)
([email protected])
Kom ihåg att kontakta mig och remian beless,
yoors nya vän
Cara.

Haha, jag undrar lite vad som var meningen med detta mail. Vem vet, jag kanske har fått ett förfärligt virus som borrat sig djupt ner i min hårddisk. Kanske är det faktiskt så att det finns någon där ute som vill ha en vän, även om det första tyvärr är mer troligt. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0