På väg hem

Nu är allt klart för nästa hemresa även om det inte är förrän om 12 dagar. Jag har flyttat om i schemat på jobbet, bokat bussresa och tid för att färga håret på torsdagen. Allt är klart, kan ni tänka er? Jag som alltid annars brukar vara ute i sista minuten har idag fixat allt två veckor i förväg och det känns skönt. Tror att detta med att vara ute i god tid ska kunna följa med mig hem snart. Lovar inget men här uppe brukar jag vara ute i god tid. Även om jag fått powerwalka till bussen någon gång så brukar jag kunna gå lungt.

Nu laddar jag bara inför vecka 29 i Tylösand, det är där det händer!




Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så välkommen. Ha det riktigt gott tills dess. Vi hörs. Kram mamma

2010-07-09 @ 17:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0