Skrattfest på jobbet

Igår var jag med om något av det roligaste på länge. Både jag och killen jag jobbade med igår var tvungna att sätta oss på golvet, så mycket skrattade vi. Jag ska försöka återberätta.
Jobbade på varuutlämningen igår och ett par kom för att hämta en bäddmadrass. Madrasserna är hårt ihoprullade och ligger i en korv av plast. Killen tar upp madrassen, håller den som ett gigantiskt gevär, gör ljud som om han laddar ett vapen och det bästa av allt; siktar och låtsasskjuter sin sambo! Allt med ljudeffekter, då börjar André som jag jobbade med spela med och plockar upp sina "fingerpistoler" och gör tillhörande ljud. För en sekund har vi alltså fullt krig på jobbet! Åh, jag trodde jag skulle spricka av skratt. Fick ett riktigt sånt skrattanfall där man inte kan göra någonting utan att hålla sig för magen, skratta och torka skrattårarna. Riktigt roligt och riktigt skönt!

Om ni inte skrattade åt min lilla historia kan jag istället bjuda på mitt absoluta favoritklipp på YouTube. Titta, njut och skratta!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0