Spabesök i regnet

Nu har våra härliga gäster åkt hem. Jonathan har haft besök av mamma, lillasyster, moster och kusin. Har varit en väldigt trevlig helg trots att jag jobbat. Tack för det. :)

Nu har det börjat regna här hemma så istället för ett besök vid fjorden och bad blir det soffan och film! Men först ska jag ha lite hemmamys med ansiktsmask och fotbad. Lite nagellack också sen är jag redo för denna slappa dag. Såååå skönt. Även om man kanske inte får säga det så gillar jag att det regnar idag. Det är inga måsten och man kan ligga inne utan att ha dåligt samvete. Det är ju faktiskt vilodag idag.


Tror att jag skulle klä i att vara smurf, eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0