194 sidor och en snickers

Vaknade av att telefonen ringde i morse klockan åtta. Posten hade fått in mitt paket. Efter två timmars sömn till traskade jag bort till Posten och fick en stor brun låda. Kan säga att det var som julafton att plocka upp saker du kartongen. Väska, Photoshop, batteri, kablar, objektiv och till sist kameran! Mycket bättre kunde det inte bli och sen såg jag något som fick mig att skratta lite för mig själv. Företaget jag köpt kameran från hade också passat på att stoppa ner en snickers i kartongen. Vilken bra idé, jag som kund blev både överraskad och imponerad.
Nu sitter jag här i min lilla röra och ska öppna manualen på nästan 200 sidor. Känns som att det behövs för att kunna förstå den. Vi ses på andra sidan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0