Bittersweet

Det har nu slumpat sig så att jag tar nattbussen ikväll. Buss mellan 23.00-04.35 ska bli sååå roligt. Kanske inte men det roliga kommer efteråt. Alltså i morgon när jag kommit fram till Tylösand, sovit någon timme och sen ligger på playan med Frida! Det ska nämligen bli strålande sol i morgon enligt yr.no.
Hur härligt detta än låter så är det lite tråkigt att jag ska åka hemhem ikväll. Det betyder nämligen att inte Eric och Jonathan fick ledigt över midsommar. Ja, det är sant. Förstår inte hur de tänker. Killarna ska jobba hela sommaren utan någon semester och de kan inte ens ge dem ledigt en fredag i juni. Det är typ en person som har gått på semester och tydligen inte mycket att göra. Man kan bli förbannad över mindre.
Nu är det alltså krig mellean grabbarna och Coop. Möten om fortsatt jobb pågår tror jag. Meddelar när jag vet mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0