Det är så härligt att gå i solen, SOLEN!

Just nu kom det ett moln så då passar jag på att skriva ett litet blogginlägg. Annars ligger jag på balkongen i bikini och läser arbetsmanual från IKEAs bytt & retur. Har fått ett jäkelkompendie på allt som sker där vare sig det handlar om utbetalning av pengar eller var man hittar beslag till en Billybokhylla. Väldigt spännande läsning.
Dagen har gått bra och jag måste fått ett gott betyg eftersom att "upplärningschefen" gav mig beröm. Hon tyckte till och med att jag imponerade för att jag klarade av så mycket redan. Och ja, nu skryter jag lite igen bara för att jag är lite stolt över mig själv. Det är jag värd!

Tack mamma för att i alla fall du är glad för min hemkomst nästa helg. Kanske kan bli lite Tylösand på lördagen om det är fint väder, vem vet? ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det hoppas jag. Lotta och Roger kommer ner, men det finns alltid plats för dig och Erik. Puss och kram.

2010-06-18 @ 00:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0