En kvinna som reder sig själv!

Har länge stört mig på att vattnet runnit så sakta inne i handfatet på toaletten. Inte så konstigt eftersom att delar nere i röret som skulle vara vita var helt svarta och knappt lät vattnet rinna igenom. Dags att göra något åt det alltså! Ingen man hemma i hushållet så det var bara att ta tag i saken själv. Måste säga att jag är riktigt nöjd över vad jag lyckades åstakomma med en tandborste och lite grönsåpa. Nu rinner vattnet som rinnande vatten och jag är nöjd.
Visst är det lite roligt att enda tjejen i hushållet tar hand om handfatsrens, räknas inte det som karagöra annars?! Haha.



Ganska äkligt och jag kan säga att ni vill inte veta vad som ligger på bottnen av det grumliga vattnet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är imponerad! Go girl!

2010-06-23 @ 06:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0