Lindra myggbett?

Vem var det som var så nöjd igårkväll över att hon knappt aldrig fick myggbett? Jo, det var jag. Tror ni jag får äta upp det nu eller? Ja, precis! Hittade precis åtta bett på baksidan av låret och råkade "dra ett kli" över dem. Aj, aj vilken dum idé eftersom att det nu kliar satan! Googlade lindra myggbett och fick upp en massa tips om saker man kunde köpa på apoteket. Jättebra säkert förutom att jag inte har något av det hemma. Det stod dock ett tips om att smörja tandkräm på betten. Så nu ligger jag här på mage i soffan med baksidan av låret helt pluttigt av tandkräm. Faktum är att det verkar hjälpa, kan också vara för att jag tänker på annat för tillfället. Eller?

Kvällen har varit hellyckad och jag tror även att studenterna tycker det. Det har varit en regelrätt lillördag här i Ljungby. Häng på ett fullsmockat Harrys till stängning när man lite smålullig går ut och står där en timme extra. Det är så det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0