Sammanfatta?

Insåg nyss att det var en hel vecka sedan jag ens var inne på bloggen och det var ju inte vad jag lovade sist jag var hemma. En veckosammanfattning är klar inte lika roligt att läsa heller så den blir kort. Mestadels eftersom att jag nästan bara gjort samma saker. Det har varit stigit upp för sent så att jag inte hinner träna, srpinga till bussen och sen jobba. Haha, kul vecka eller hur. Jobbade tisdag till lördag förra veckan. Alla dagar sent utom fredag men det är ganska skönt, tjänar ju mer pengar och får sova längre (fast sova vill jag ju egentligen inte).
I helgen var vi på förfest i Emelie och Carros kollektiv. Det var nämligen deras sista helg helgen som var och det behövdes definitivt göras till något bra. Söndagen spenaderades lite på balkongen och lite i sängen innan det jag drog mig iväg till Aker Brygge för middag med kollektivtjejerna som skulle hem. Väldigt mysigt kan jag säga!

I början av denna vecka har Oslos väder verkligen visat sig från sin bästa sida med sol och värme så igår hade jag tänkt sola och bara slappa hela dagen eftersom att jag skulle vara ledig. Men då ringde telefonen och IKEA hade fått tre sjukanmälda och jag hoppade gärna in. Denna vecka jobbar jag alla dagar till lördag och sen på söndag eller måndag åker jag tillbaka till Ljungby igen. Men innan dess ska det nog kunna bli lite fler inlägg. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0