Slipsak(n)ut!

Idag ska lillebror ta studenten, kan ni tänka er? Nej, inte jag heller. Vi pratade om det igår, mamma och jag, att han kommer nog inte bli äldre än 5-6 år. Men nu ska han alltså ta studenten idag! En massa förberedelser och även om jag förstod att det var mycket jobb så fattade jag nog inte hur mycket tid (och pengar) som mina föräldrar la ner på min egen student.


Visst var han fin när han gick mot sin champangefrukost?! Stolt syrra, jag? Nej, inte alls! ;)

Vi hade ett litet problem idag runt halv sju dock, ingen av mig, mamma eller Joel kunde knyta en ordentlig slipsknut så vi hade en liten slipsakut och fick ringa pappa. En liten runda hos honom och Joel fick en snygg slips. Tur som attan för man kan ju inte springa ut med en sne slipsknut som syrran knutit för att hon trodde att hon visste hur man gör! :P


Slipsknytar dags med en nyväckt pappa det är grejer det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0