Sova, jobba, sova igen?

Precis kommit hem från jobbet, eller ok jag kom för 30 minuter sedan. Men det är sannerligen dags att sova med tanke på att jag måste gå hemifrån klockan 7.15 i morgon. Det är bäst att jag är pigg, utvilad och redo för en massa ny information eftersom att jag ska på upplärning för bytt & retur på IKEA i morgon. Ja, precis hur många avdelningar ska den här bruden vara på? En bra fråga, jag vet faktiskt inte. Men snart kan jag varuutlämning, kassa, välkomsdisk och bytt & retur.
Jag har inte ens berättat det bästa av allt ännu. Fick nämligen frågan om vad som sker med mig till hösten, det självklara svaret var ju att jag gärna jobbar på IKEA. Sagt och gjort de satte upp mig på en lista över kandidater som kan jobba fast på bytt & retur till hösten och i morgon ska jag alltså lära mig det! Vilket också betyder att jag troligvis har jobb på IKEA även efter sommaren.
Bara bra nyheter här hos mig nu alltså eller vad säger ni om jag säger att jag kommer hem till midsommar. Denna utvandrare är nämligen ledig torsdag-söndag så nu slipper ni inte mig i Lagan till midsommar heller. Hoppas ni är lika glada som jag för det. :D

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anna

jag är i alla fall glad att du kommer hem. Kram M

2010-06-17 @ 16:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0