Vilken quinna!

Inte nog med att hon är grym att lyssna på (t. ex. på bussen till Oslo). Hon är också underbar att titta på. Kan lugnt säga att jag blir lite kär varje gång jag ser denna snygga kvinna. Beyonce är helt otrolig! Haha, yes lite skadad är jag. Ny video har hon också, take a look.

 

Förresten, på dagens buss har jag sedan Göteborg hamnat längst bak med en massa (ca 10-12 stycken) ovårdade hårrockare som troligtvis är på skandinavisk festivalturné. Någon av dem pratade om Sweden Rock och jag har för mig att det ska vara någon rockfestival i Oslo framöver. De pratar inte svenska utan något som liknar ryska plus att de luktar som om de inte duschat på en månad! Tur att bussen har luftkonditionering så att det luftar ut lite av denna hemska lukt! Och oj, en av dem öppnade precis en öl, det är måndagsfest på bussen. Hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0